čtvrtek 5. listopadu 2009

Druhá runda

Tak já nevím. Než jsem založil tento blog, viděl jsem útoky proti firmě Microsoft naprosto všude. Jen co jsem začal se sběrem materiálů pro blog, všechny se někam vypařily a zbyly pouze příspěvky slušných diskutérů a dokonce jsem narážel na neuvěřitelné množství pochvalných komentářů o Windows 7 (neuvěřitelné množství je asi přehnaný výraz, ale nikdy jsem opravdu tolik chvály na okna nečetl, možná jsem si toho jen nevšímal). 

I přes tu spoustu chvály se našlo pár černých ovcí a proto nebude tento zápisek pouze kňourání o nedostatku slušného materiálu. Nuže tedy pusťme se do toho:

V poslední době se v diskuzích na zive.cz objevuje vskutku odborník na slovo vzatý a je samozřejmé, že jako h4ck3r a l1nux guru nenávidí Microsoft a pohrdá jím. Jeho jméno je Adam Schubert a jeho přezdívka je feartohell. Nebudu vyzdvihovat žádný z jeho výplodů, samy o sobě jsou to nudné a průměrné (možná až podprůměrné) hate příspěvky, avšak jako celek tvoří mistrovskou mozaiku choré mysli.

Zde se nalézá odkaz na všechny jeho příspěvky, kterými poctil diskuze na zive.cz (aktuálně se jedná o 266 sranců).

A pokračujeme copy&paste sbírkou dementních slintů z diskuzí. Z důvodu malé koncentrace MS Haterů v místech, která běžně navštěvuji, jsem musel prolézat opravdu obskurní místa (technet, novinky...) a dokonce se zde možná objeví i nějaký historický kousek z neaktuální diskuze (hledal jsem přes Google slova jako mikrošrot, mikrošit....):

vy si nevsimnete ze mate pomale systemy,lebo ste si za tie roky uz zvykli na mikrosrot. ale ked niekto kto kazdy den pouziva linux sa prepne do win, tak ho ide trafit slak

to si pobezite koupit OS ktery zere vice nez XP a na kterem bezi mene aplikaci nez na XP?
Je fakt ze W7 je pokrok oproti wiste ale XP svym vykonem nepredci i kdyz je XP 9 let stary, neoptimalizovany,deravy shitt
Widle 7 maji vyhodu v bezpecnosti (nemely by mit tolik der jako XP-ale o tom se da diskutovat az pul roku po ostrem nasazeni) a dale maji new DX ktery pry na XP nebude ...
suma sumarum :widle 7 jsou pro tupe hrace her kteru maji benu nasvicenou neony jak bordel a o praci na PC v zivote neslyseli

Od Mrkvosoftu nechci nic ani kdyby mi platili !

jestli je vykradani dohaneni tak to akorat potvrzuje cesky kocourkov :) MS pres Novell "vykradl" funkce desktopoveho prostredi KDE, stejne jako Vista byl "vykradeny" MAC ;-)

S Windows jsem skončil a jsem rád, že jsem se k tomu kroku odhodlal. Ani jsem před tím netušil, kolik IT problému tím úspěšně vyřeším. Windows vždy byly a jsou shit. Nevím, proč by tomu mělo být v W7 jinak.

další argument proti MS: vždycky vás budou nutit, aby jste šli z dobou a pořizovali si nové modernější programy, do kterých budete muset vrážet. Dříve jsem měl XP a tvrdilo se jak jsou úžasdné a spolehlivé. Přitom se museli vyvinout tři service packy, které záplatovali bezpečnostní díry. Pak přišly Visty, zase moderní, a úžasné, ale jak se ukázalo, zbytečně vyhozené peníze... A teď zase nějaký nový Windows... A to je ta stejná písnička. To si zas budu muset pořizovat k tomu i nové programy ne? Tak ať si to každý spočítá a napíše svou zkušenost, kolik ho stál software.

Microsoft byl vždy špička...
... ve vykriplení OS.

Vzhledem k tomu, že je to tradičně nejsilnější stránka tohoto výrobce OS, bude i tento ořezaný paskvil jistě plnohodnotným členem v rodině "squělých dystémů s více zábavy a vzrušením"...

Nebol som však typický spokojný zákazník, voči M$ som choval opovrženie a odpor, veci som si zásadne nastavoval podľa seba a nie podľa default, len som „nemal kam ujsť“.
Môj kamarát už niekedy v 97 (asi) nakopol RedHat5, programoval v tcl, mal to pekne v grafike, obdivoval som ho.
Moje pokusy s Linuxom išli „na etapy“. Zvyčajne som získal vždy novú verziu RedHat (prvú som skúšal asi 6.0), zistil, že môj hardvér stále nie je celkom podporovaný, kompiloval novší kernel, aby som potom zistil, že to chodí aj tak celkovo pomalšie ako W98, a že mi chýbajú viaceré aplikácie, a každú chvíľu narážam na niečo, čo mi vo W98 samozrejme fungovalo a tu nie a nie.
A tak stále znovu pokorný návrat do náruče 98 a čakanie na „lepšiu“ verziu Linuxu.  (tohle je kouzelné - chudák má funkční řešení, ale z důvodu, že tímto řešením opovrhuje, musí dlouhá léta čekat a čekat a čekat až konečně bude ideologicky nezávadný GNU/Linux připraven k ostrému nasazení)

stejně to bude stejnej šmejd jako ty předtím. malý a měkký hold látá díry, ale přitom jich ještě víc nadělá, takže díky finovi jménem linus torvalds....

čekám plno záplat,bude to podle mě stejnej šit jak vista

Je nějaký rozumný důvod,
proč odejít od XP? Za rok se možná ukáže, že W7 je stejný paskvil jako Visty.

NA-SRAT, widle 7 je stajna parodie na OS jako jeho predchudci, i kdyz uz se zlepsuje, widle 7 vypada a chova se jako linux, ale stale to neni ono, je to ten stejny balast jako wista jen lepe odladene a vice pocorenych ficurek z Linuxu a MACu (jeste jim chybi ukrast zesilovani zvuku scrolovanim nad ikonou mixeru a je to complete kopie)

Ďakujem neprosím. Radšej bez antivíru ako s bezpečnostným programom od Mrkvosoftu, to je ako keby som cigánov poslal na pole strážiť zemiaky

Antivir od MS? Tak to bude jistě zcela geniální počin. To zaručeně ochání můj počítač před jakýmkoliv škodlivým kódem, např. z mnou vytvořeného souboru *.doc, popřípadě *.txt. A jediné "neškodlivé" písničky budou zvuky systému Windows....

Není on Bill Gates náhodou původem z čech? Taky je nejdražší, trvá mu to nejdýl a když už konečně, tak to nefunguje!

To si snad děláte srandu? Slovo Microsoft a Bezpečnost nejde vůbec dohromady. To zase bude shit, přes který polezou do počítače breberky a bude to o uživateli odesílat Microsoftu všechny informace o uživateli.

Ovladačů pro spousty HW ve Vistashitu už se nikdy nikdo nedočká. A pokud to bude s odbytem Sedmiček stejně bídné, jako s odbytem Vist, vypadne z Mrkvosoftu, opět za dva roky ,,nový, zcela úžasný a úplně jedinečný a supernádherný" operační systém! Pár trubek si ho potom možná dokonce i koupí, ostatním bude vnucen s novým železem a následně downgradován, ale pořád to budou ty ,,jedině správné a naprosto suprové" Widle se všemi neduhy a nectnostmi, danými jejich principem.

Žádné komentáře:

Okomentovat